Euskararen 7. ginkana

DBH4ko bi ikasle taldek parte hartu dute aurtengo Euskararen Ginkanan. Puntuazio bikaina lortu dute gainera! Bejondeizuela! Hemen dituzue egindako proben emaitzak:

Ekofish. 2. irteerak

Orientazio aholkua

Datorren astean DBH 4. mailako familientzat Orientazio hitzaldia izango da:

NOIZ: 2021eko martxoaren 24an, asteazkena

ORDUA: 17:00

NON: Online

GAIA: "DBH ondoren, zer?"

OHARRA: Hitzaldia euskaraz izango da. 15 minutu lehenago esteka bidaliko zaizue.

Eta DBH ondoren, zer?

Ikusi al duzue kristalezko sabairik?

Martxoaren 10ean Mikel Astarloza eta Leire Olaberria txirrindulariak izan genituen ikastetxean. Beraien bizitzako ibilbide profesionaleko pausoak eta gertakariak entzuteko aukera izan genuen. Ondorio bezala, Leirek lorturiko mailara iristeko Mikelek baino zailtasun handiagoak izan dituela ikusi da, hau da, kristalezko sabaiei aurre egin behar izan diela.

Martxoaren 11ko Oier Gurutzealde eta Maider Mendizabal pilotarien bisitari dagokionean, ondorio berberak atera dira. Umetatik hasita, aukera berdintasun eza dagoela ikusi da, esaterako, emakumeek beren gaitasuna garatzeko baliabide eza dagoela.

Amaitzeko, denek azpimarratu dute kirolean hobekuntzak izateko, erantzun onak izatera iristeko, ezinbestekoa dela egunerokoan lan egitea eta egiten dugun kirola benetan gustukoa izatea.

Ekofish proiektuko lehen irteerak. DBH3

3. mailako ikasleak Ekofish proiektuarekin hasi dira. Martxoaren 3an talde bat Agitiko kala garbitzen egon zen bitartean, beste talde batek Zurriolako hondartzako mikroplastikoak aztertu zituen. Hemen egunak eman zituen argazkiekin egindako bideoa:

Gure ikasleak Urumea bailarako Kronikan

18208 alea

Otsailaren 23an argitaratu zuten Urumea bailarako Kronikako Ikasleen txokoa. Gure zenbait ikaslek idatzi dituzte bertan ageri diren artikulu eta elkarrizketak:

Hona hemen egileak, mailaz maila:

2. DBH: Claudia Martin, Nerea Garcia, Irune Vicente eta Nerea Gomez

3. DBH: Markel Artola, Xabi Intxauspe, Maren Etxeberria eta Irune Paskual

4. DBH: Eneritz Alejos, Amaia Antunes, Irati Oscoz, Endika Barral eta Erika Zamakola

Irakurgai: https://kronika.eus/prentsa/txokoak/

Inauteriak 2021

Otsailaren 17an, asteazkenean, Palarra Euskara Taldekoek bultzatuta, egun berezia ospatu genuen. Zer antolatuko eta mozorro-lehiaketa egin genuen, gelaz gela. Zorionak 1. zikloko txapeldun izan ziren 2.Ckoei eta 2. zikloko 4.Akoei!!!

Emakumeak Zientzian 21

Eskolan egingo ditugun ekintzez gain, gure inguruan antolatu diren hamaika ekimen interesgarri ezberdinetan parte hartzera gonbidatzen zaituztegu. Izan kurioso!

Matrikulazioa 2021-2022

2021ko urtarrilaren 18tik 29ra. Informazioa osoa

Eskola garraiorako banan-banako diru-laguntzak. 2020-2021. Deialdia

Euskararen astearen bideoa

Euskaraldia eta euskararen astea 2020

Hau da gure talde bakoitzaren ekarpenekin Normalkuntza Batzordeak sortu duen bideoa. Gozatu!

Euskaraldia, ongi etorri Arantzazuko Amara!

Gehiago, gehiagorekin, gehiagotan. Eman izena!!!

BEKAK. Urriaren 9tik azaroaren 9ra

Eskolara txirrinduaz

Astigarrago Udaltzaingoak prestatutako aurkezpena hemen duzue:

Liburuen zerrenda

Hemen duzue hurrengo ikasturtean erabiliko ditugun liburuen zerrendak (ez da aldaketarik eman aurreko ikasturtetik):

DBH1 DBH2 DBH3 eta DBH4

2020-2021 IKASTURTERAKO AURREMATRIKULA

2020-2021 ikasturterako matrikulazio epea irekitzear dagoela eta, bilera informatiboa egingo dugu ARANTZAZUKO AMA BHIri buruz. Bertan, Bigarren Hezkuntzaren ezaugarri nabarmenenak eta gure lanaren ardatz orokorrak aipatuko dizkizuegu eta, jakina, zuek izan ditzakezuen zalantzak argitzen ere saiatuko gara. Zuen artean gure Ikastetxea ezagutu nahi duen norbait badago, ongi etorria izango da.

Beraz, datorren asteartean, urtarrilaren 27an, Martuteneko egoitzan, arratsaldeko 6etan egingo dugun bilerara gonbidatu nahi zaituztegu.