Emakumeen aurkako indarkeriari EZ!

Emakumeen aurkako indarkeria desagerrarazteko nazioarteko egunean gure ikasleek ere parte hartu nahi izan zuten. Hemen bidali ziguten argazkia:

Euskaraldiko erronkak

Hauek dira gure ikasle eta irakasle batzuk Euskaraldiari begira dituzten zenbait erronka. Eta zurea?

Irakurketa saioekin, martxan berriz!

Urriaren 10ean ekin diogu, aurten ere, irakurketa saioei.  Hau da, iaz hasitako irakurmena bultzatzeko proiektuari.

Ikastetxe osoa, astean behin aldi berean, ordu erdiz, isileko irakurketan murgilduta izaten dugu, giro lasai-lasaian, bakoitzak aukeratzen duen irakurketarekin gozatzen.

Bizikletada 2022

Irailaren 22an Donostiako Udalak antolatutako Bizikletada jardueran parte hartu genuen DBH4ko ikasleekin. Bizikletaz Donostian zehar ibili ginen beste eskolekin batera bizikletan ibiltzeko bide seguruak eskatuz.